Väntar på samtalet....

Jaha, vad ska man säga. Han har fått tillbaka tv:n, stereon och dvd... Fattar ni hur många sladdar det innebär?! Fattar ni att man är orolig?!

Vi bråkade senast igår om hans mående. Han säger att han mår skit och läkarna vill avvakta medan jag tycker det är farligt pga att när han väl mår dåligt går det så äckligt snabbt innan han tar beslutet. Han bara gör. Han skiter i allt och gör det. Nu snackar vi om sekunder. När inte medicinen svarar och han går runt och känner en massa ångest och har tillgång till alla dess sladdar klart jag blir orolig. Klart jag skriker på honom för jag vet hur det kommer sluta. Det kommer sluta som sist, men denna gång kanske han lyckas. Är rädd..

Hur i hela helvete kan en självmordbenägen person få ha en massa sladdar på rummet? Hur fan är det tänkt? Är det bara jag som tycker det är konstigt?!

Kan inte släppa det. Kan helt omöjligt förstå hur det är tänkt.

Från allt tråkigt till lite roligare saker, träffade Linnea igår. Vi hade en härlig stund där vi skrattade, surrade och mådde bra. Älskar den kvinnan. Hon förstår mig uti fingertopparna och har alltid svar på allt. Alltid när man har fått en skymt av henne mår man bra, allt känns lättare och orken infinner sig. Vi har även planerat en utlandsresa första juli. Tror ni jag längtar? :) Första gången jag tar mina fötter och lämnar Sveriges marker. Första utlandsresan någonsin och tillbringa den med Linnea känns väldigt bra. Andas, sola och känna lugnet! Lääängtar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0