Livet tar tid...

Vet att jag inte är den bästa på att uppdatera trots att tankarna snurrar i skallen..?! Känns som att det finns för många ord för att bilda en mening. Oavsett vad som har hänt är det svårt att finna en punkt. Tankarna gror i huvudet, och ibland vill jag skrika ut allt. Det blir helt enkelt för mycket.
 
"Ingen kan starta en ny början, men alla kan skriva ett nytt slut". Hur mycket jag än skriver, pratar och tänker på "det" kan jag inte starta om från början. För början av historien är redan skriven...
 
Livet går ut på att, vissa saker måste man lära sig leva med. Oavsett om det är dödliga sjukdomar, eller missförhållande i familjen. Oavsett vad, MÅSTE livet gå vidare (!!!). På något sätt. Man kan inte lägga sig ner och dö, för att något "fel" har uppstått. Livet är en enda stor utmaning. "Livet" testar dig dagligen. Det gäller att inte ge vika, utan att kämpa på och hålla huvudet högt. För en dag kommer belöningen komma. DU BLIR STARKARE SOM MÄNNISKA. Vilket jag anser som den bästa belöning man kan få. Kämpa på vänner <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0