Klockan är..

.. efter 6 på morgonen och jag har ännu inte fått mig någon sömn. Mycket beror på att jag har jobbat natt, och sen för att jag inte känner mig trött. Det har gått 8 dagar in på det nya året.

Det är mycket som har hänt de senaste halvåret. Ibland måste man göra något bra av allt dåligt. När allt hände bestämde jag mig för att det får vara nog. Jag tog körkortet, jag färgade håret brun/rött, öppnade min själ för min kärlek och vågade släppa in honom.

Det är många gånger jag har undrat vars man får sin styrka ifrån. Att ta sig igenom allt och även kämpa vidare. Alla har en inre styrka. ALLA. Varenda en har en inre styrka som ser till att hjälpa en. Denna inre styrka kommer inte fram förrän den verkligen behöver det. Många tror mig inte när jag säger att alla har en inre styrka, därför skulle jag vilja utsätta alla för något för att få dom att förstå att alla har en inre styrka. Den kommer komma fram när du som mest behöver den.

Jag erkänner, det är många gånger jag har velat ge upp. En människa klarar inte av hur många bakslag som helst. När allt såg ljust ut, kom ett bakslag som fick mig att stanna upp ordentligt. Jag ifrågasatte allt. Varför ta sig upp, när det hela tiden kommer nya saker?! Jag grät,grät, grät och grät. Tårarna strömmande och ännu ett offer hade trillat dit. Ännu en död som vi var skyldiga till, en otroligt jobbig tid... Men jag står upp än så länge, tack vare denna inre styrka!

Inväntar ännu en död, frågan är bara när...?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0