Trots omständigheterna är jag tillbaka här igen..

Hej!
Det var ett tag sen jag loggade in på blogg.se för att dela med mig om mitt liv. Har velat mycket fram och tillbaka, om jag ska starta upp mitt konto igen eller lägga allt bloggande åt sidan.

Efter mycket funderande kom jag fram till att jag ska starta upp den igen. Nu tänker säkert många varför?! Saken är den att jag har haft skrivandet som ett hjälpmedel till att gå vidare och det är något jag har saknat när jag var tvungen att radera min blogg.

För att jag ska kunna lätta mina sinnen och mitt välmående måste jag kunna skriva. Jag har aldrig kunnat eller velat älta mina problem om och om igen medan när man skriver kan jag göra det. Alla har ett val, att antingen läsa eller inte läsa.

Många kan tycka det är egoistiskt av mig, att det är för tidigt osv. Det kommer alltid finnas dom människor som kommer hata mig/oss för allt som har hänt och till dom vill jag säga "ni har ett val, läsa eller inte läsa!".

Det är många som har skapat en egen berättelse kring allt som har hänt men ni har ingen aning. Jag som har följt hela händelsen vet knappt allt, sluta hitta på och tro att ni vet. För ska sanningen fram vet ni ingenting!

Med glädje och rädsla vill jag välkomna alla tillbaka och även mig själv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0